movits

Permalink Kategori: Vardag
åh, älskar hur flummiga mina mobilbloggar blir ♥
anyways, igår var jag & Erika på movits som spelade på grönan, det var fett kul även om jag kände igen typ 3 låtar. När konserten/spelningen var slut så kom Erica & Kim och vi chillade runt på grönan tills det stängde. Alltså insane, för att citrera mig själv så "på alla andra åkgrejer så skriker jag för att det är kul. På insane skriker jag för att jag är rädd". Jag är så jäkla rädd när jag åker den men shit vad kul det ääär.
Iallafall så åkte vi hem, jag kände att jag verkligen levde upp till min ålder där jag satt på bussen & tunnelbanan och sög på en såndär stor polkagrisnapp. Men att yålå, dom är goda. Kom hem runt tolv och somnade vid ett :)
grönan & på bilderna under jag & Kim (btw Kim som fotat, min telefon dog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0