volleyboll

Permalink Kategori: Vardag
åh hade ju fått igång mitt bloggflow asbra , så ba slutar jag helt plötsligt.
Iaf, inatt var det volleybolltunering med skolan och det var väl ganska kul, mitt lag vann pris för bäst utklädnad haha :D Ska se om jag hittar en bild på oss allihopa sen, men just nu har jag bara på mig haha. Hade slips och grejer ;D
Iallafall, jag kom hem runt 2 och då var det direkt upp för att tävla. Tänkte skriva om det i ett nytt inlägg sen så kolla in senare!

Ikväll har jag lite luddiga planer men jag & Isa pratade om att göra något, typ glo melodifestivalen eller något. Det är ju final ikväll! :) Men hon skulle först på yoga och sedan plugga så vi får se hur det blir.
Nu ska jag iallafall sova eller något haha, gå och lägga sig halv 3 och gå upp halv åtta är fan inget jag rekommenderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0