sparade just 4500:-

Permalink Kategori: Vardag
Har länge velat ha ett surroundsystem eller iallafall en subwoofer. Men idag tog jag över mina föräldrars gamla "ljudsystem", två högtalare (helt underbart med högtalare som fungerar) & en ytterst svag subwoofer. Ingen jättestor skillnad men lite skillnad är ändå liten skillnad. Enda som stör mig är att allt är i silver och jag har svart dator, ytterst ful kombo och lägg till mitt urfula röda skrivbord på det haha! Men jag ska inte klaga, bra ljud är det iallafall och det är väl det viktigaste antar jag! Lite roligt för man kan skruva ner basen till 0 och höra hur det låter utan bas, låter förjäävligt haha xD försökte spela in det på film men man hörde det inte tyvärr :/
såhär ser det ut efter att jag har bytt ↑
nu blir det plugga nooo :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0