nationella prov

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
Skrev 3 st fysikdelar idag.. Första gick bajs, andra hade jag bra känsla om & tredje vet jag inte varför det inte skulle gått bra med tanke på att vi har gjort en typ likadan labb inna och jag gjorde bara om den lite.
Men nu tänker jag inte prata med om dagens nationella för jag får typ ångest, tänkte bara säga det där haha! :)
Nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik i väntan på att klockan ska bli fyra så att jag kan bege mig mot Kim som jag ska åka med till stallet. Har ingen aning om vem jag får så jag är lite nyfiken faktiskt, snacka om att tiden går långsamt när man vill att den ska gå snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0