nails

Permalink Kategori: Vardag
vad jag inte berättat för er, kära läsare, är att jag var i torsdags och gjorde mina naglar hos Sofia. Denna gång var mycket mindre smärtsam än hos de andra jag har gjort hos, så jag blev helt sjukt sugen på att köpa hem lite sådant här uv-bajs vilket jag just gjorde! :D Eller ah, jag köpte hem lampan så ska jag ge mig ut någon dag i veckan och försöka att hitta resten. Jag hoppas verkligen att det här blir bra, är lite orolig för lampan då den var kanske lite väl billig haha, men vi får se! Ska iallafall bli jätteroligt och om någon vill vara provdocka är det bara att säga till! :D
 
no need to talk about the bad redigering. Jag förstår mig inte på picasa. men mina naglar just nu iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0