moped

Permalink Kategori: Moped
Åkte moped till stallet idag! Till ett pris av väldigt sura föräldrar, men det var seriöst fett kul! Känner på mig att det kommer komma snö igen så ville passa på medan jag faktiskt hade tillfälle. Men dock insåg jag att jag hela vintern gått runt och känt mig förstor i onödan, eller ah, nu när jag körde kände jag inte mig förstor. Men samtidigt är jag jääääättesugen på en rox. I-landsproblem jag vet haha! We'll see, we'll see. Måste hitta ett jobb, behöver pengar oavsett vad jag väljer. Tips haha?
(bild från dagen jag köpte den)
 

Kommentarer
Postat av: Malin Mattsson

Är fortfarande öppen på idén på att vi ska byta mopeder under en kortare period ! ;D

Svar: Yes I am! :D
ssiren.blogg.se

2013-03-07 | 21:33:27
URL: http://mattssonmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0