Kondition utan att jogga!

Permalink Kategori: Bloggrape
Hejsan det är Erika som bloggar på Stellas blogg. Men jag kommer nog inte orka skriva klart detta eftersom att det är ganska tråkigt att skriva. Stella och jag har precis tittat lite på hitta nemo.
För du får inge mat- nej du får ingen mat, för du ska banta :D hahaha
 
Jag har olikt som alla andra bestämmt att jag faktistkt inte ska springa/jogga i sommar/vår om jag inte måste. Det eftersom att jogga är så  ¤%"#  tråkigt! Dessutom finns det ju massor av andra sätt att träna kondition! som tex:
-simma
-åka långboard
-cyckla överallt.
-"hoppa" på studsmattan
 
Nu på vinter nu får jag ju sjuss till träningen. Men så fort snön är borta tänker jag cyckla. Förra sommaren när jag cycklat några gånger och fått lite bättre kondition så brukar det går på en 13 till 25 minuter. Vilket ibland är snabbare än om man skulle ta bilen som går på 15 min. Någon gång tänkte jag att man kanske skulle kunna ta longboarden (om man har mycket tid, eftersom att man inte kan köra på grusvägen vid barnsjön så måste man ta omvägen till tyesöcentrum och sen kanske 1,5 km till.) Vilket jag räknar på att det ska ta ungefär en 40-20 min?
 
 
 //Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0