designtips

Permalink Kategori: Bloggdesign
Sa ju förut att jag skulle ha någon typ "designskola" och jag har funderat ganska mycket på hur jag ska göra detta. Har nu funderat klart på detta och tänkte börja lägga ut tips istället, för alla grunder finns på internet! 
Jag vet att ni ville att jag skulle berätta allt från början men nu blir det såhär!
Har redan planerat lite vad jag ska tipsa om, och jag tror att det kommer blir bra, but only time will tell!
Tänkte bara säga det här så att ni inte tror att jag glömt bort det helt haha, och så hörs vi med designtips så fort som möjligt!
Men nu blir det ett avsnitt av någon kul serie och sen ska jag faktiskt sova, är astrött.
Påtal om design, sneak peak på min nya design !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0