Dags att bli biff

Permalink Kategori: Träning

Kom "nyss" hem från att ha varit och köpt ett gymkort! Så liksom nu har jag inga ursäkter till att inte nå drömkroppen längre :D funderar bara på hur jag ska hitta inspiration till att åka och träna de dagar Erica inte kan.. För inspirationsbilder hjälper inte riktigt för mig, jag ser en sådan och ba "shit vad snygg kropp! Och shit vad jobbigt att träna för att få den" xD min lata sida har verkligen tagit över haha, så jag antar att det bara är att pallra sig dit när det väl gäller! Säga "imorgon SKA jag träna" och sedan är det no mercy liksom. Haha, aja jag & Erica börjar imorgon iallafall! :D

Men nu ska jag plugga lite och sedan är det sova. Är svinigt trött trots att jag ätit bra idag och 10,5 timmars sömn inatt :S så godnatt, vi hörs imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0