Dag 2 - Din familj

Permalink Kategori: Vardag
Har världens bästa familj som består av min mor, min far & min lillebror. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om dom men min mamma heter Rosita och även om det tar emot att säga så är jag verkligen jättelik henne till utseendet. Ni ska se bilder på henne från när hon var i tonåren, mygod. Aslikt! Min pappa heter Stig-Olof, kallas Olle. Jag är lik honom till sättet, envis, driven osv. Jag är liksom min pappa i personlighet och min mamma i utseende, om ni förstår :P Min broder då.. Han heter Casper och är 12 år, just nu märker man att väl att han håller på att bli tonåring men annars har vi faktiskt bra "kontakt" med honom eller vad man nu ska säga. Dock är jag nu assur på honom för jag har lånat en datormus av honom som han tog tillbaka häromdan haha. Men annars är han snel, lite väl spelberoende men säg en kille i dagens samhälle som inte är det. Jag skulle inte säga att jag är jättelik honom i personlighet och inte till utseende heller, men man ser att vi är syskon, det gör man absolut! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0