Dag 1 - 10 saker om dig själv

Permalink Kategori: Vardag
1. Jag har jäättesvårt med ögonkontakt
2. Jag fyller år 21 juli, och när jag var liten hatade jag att fylla år på sommaren :s
3. Jag verkar vara den enda i världen som inte tycker att Viktor Frisk är snygg.
4. Jag tror jag har talsvårigheter.
5. Jag är jätteosäker men som många andra så döljer jag det genom att var dryg. Men jag är inte dryg, lovar
6. Jag vill ha mycket pengar i framtiden! :D
7. Jag bryr mig lite väl mycket om vad folk tycker. Allt annat jag sagt är bullshit/önsketänkande xD
8. Dock så tycker jag inte att så mycket är pinsamt :P
9. Jag är ganska bra på både baka & laga mat men jag tycker det är tråkigt.
10. Jag tror att jag är ganska lättimponerad xd
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2:a bilden guuu va söt!

2013-03-30 | 23:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0