Ridning

Permalink Kategori: Vardag

Ska rida idag, vilket jag gjorde i tisdags och i måndags också. Kan bara säga att måndagens lektion gick skit, asså jag passar verkligen inte med Corre, hästen jag red. Så den lektionen tänker jag bara glömma och så pratar vi om tisdagen istället :D
Igår gick det faktiskt jättebra, fick Scherzo & han var fett pigg! Det var jättekul, verkligen! Nuttehäst, längesen jag hade favorithäst men nu så haha :P men aa, det enda som var mindre kul var att det känns som att jag grejar för mycket med honom men Lisa sa att han såg inte ut att tycka detsamma när jag red, så det kändes bra! :D
Men ah, nu ska jag packa inför Sälen (!!!) och sen ska jag somsagt gå till stallet, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0