Ponnyakuten

Permalink Kategori: Vardag

Världens sötaste kille ramlade just av så då blev jag lite ledsen men annars så skäms jag när jag ser det här, jag skäms åt människorna som är med för dom verkar ju inte skämmas alls? Typ en tjej som hade haft sin ponny i four damn years och hon vågade inte galopperna? Vad har hon gjort i 4 år liksom, travat & skrittat runtruntrunt? Och sedan alla flyger ju för fan av som att det vore flyglektioner dom tog :s visst att dom är ganska små men då tycker jag att föräldrarna borde flika in och ba "hej gumman, vi vet att du är snart 8 år gammal och att du älskar hästar, men nu när din häst har stegrat 24/7 senaste tiden så tycker vi att du borde aningen söka hjälp eller sälja hästen då du inte klarar av att hantera det" eller? Har jag fel? Menmen, dom verkar ha "kul" problem med i år, asså att titta på haha (no offence men det är kul att titta på när andra failar, admit it). Förut har det ju vart lastningsproblem and shit vilket är astråkigt att kolla på :p

Avslutar med en bild på mig en scherzo, en häst som varken stegrar, bockar, bits, är våldsam eller otrevlig, men dock väldigt söt :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0