bekännelser

Permalink Kategori: Lär känna mig
Jag älskar min design ♥
Jag avskyr att ta bort smink, tvätta ansiktet och borsta tänderna, alla kvällsritualer (vad det nu heter) liksom. Tycker det är asjobbigt och jättetråkigt.
Jag vill vara över 21 så att man kan dra och gör vad fan man vill var man vill. För visst finns det typ inga åldersgränser över 21?
Jag tycker inte att the notebook är en sevärd film.
Jag har typ inga utseende-komplex (palla) men jag avskyr hur jag pratar (alltså till sättet, rösten lider jag inte av)
Jag älskar tacos men typ bara den vi har hemma. Hemma finns aaaallt jag har på men hos andra finns sällan avocado, rödlök eller oliver. Istället har man ofta sallad vilket jag inte tycker passar på tacos (a)
De snyggaste (manliga) skådespelarna jag vet om kommer nästan alla ifrån vampire diaries, (Ian Somerhalder, Paul Wesley, Joseph Morgan, Nathaniel Buzolic). De enda som inte kommer därifrån är typ Channing Tatum & Matt Lanter xD
Jag skulle inte lida om jag såg ut som Mila Kunis :)
Jag tycker jättemycket om namnen Liam & Damon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0