let's väcka denna blogg igen

Permalink Kategori: Vardag
nu är jag hemma från en helg i orsa, jätteskönt att vara hemma och jag får mer tid åt att blogga. Eller mer tid och tid men det blir lättare. Svajjigt internet och perioder utan internet alls är fan en plåga, hur överlevde man utan internet?
 
Iallafall, kan berätta lite om de kommande dagarna. Imorgon, onsdag, ska jag först ha privatlektion för Lisa mellan 8-9 och sedan ska jag stressa som fan för att hinna till cityterminalen till 10. Därifrån, 10.10 sitter jag förhoppningsvis på bussen mot ålandsfärjan! Om jag inte hinner blir det åka hem, kanske rida igen på eftermiddagen och sedan chilla. 
På torsdag är jag antingen på åland eller så åker jag till åland. Väl på åland tror jag inte att jag & malin har några planer.. Samma sak för fredag & lördag. Malin går ju i skolan på dagarna så jag ska chilla stenhårt hemma hos henne. Sedan på lördag kväll åker vi till fina stockholm och sedan på söndagen ska vi ha shoppingdag, sedan åker hon med kvällsfärjan hem till åland igen och jag åker hem och sätter antagligen min beninga röv på samma sketna stol jag sitter på just nu haha.

Ska skriva ett till inlägg om dagens ridpass så vi hörs då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0