la ciudad con las amigas

Permalink Kategori: Vardag
hej på er!
kom "just" hem från stan (för typ 3 timmar sen haha), jag, Erica, Kim & Emma sprang runt och letade julklappar för fulla muggar. Jag hittade faktiskt 3 av 4 julklappar så det är jätteskönt. Hann även med en fika på starbucks, åh så sjukt gott. Rekomenderar Apelsin Mockan, skitgod! Annars då? Sen jag kom hem har jag typ lyssnat på musik och hjälpt pappa med hans företag. Ska alldeles strax sätta på ett avsnitt av gossip girl och sen tänkte jag faktiskt försöka sova, gissar på att det inte kommer gå med tanke på att jag har somnat runt 1 två senaste dagarna men det är ju värt ett försök iallafall :P
 våra starbucksmuggar haha, #orre men vad ska man göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0