i didn't know i was lost

Permalink Kategori: Vardag
hola amigoos
haha det går bra det här med att blogga, ett inlägg om dagen om ens det. Meeen iallafall, vi (jag, Erika & Dennis) kom nyss hem efter att ha vart hos Erica (Dennis fixade hennes moped) och sitter just nu hos Erika och gör typ ingenting. Ska väl snart (om typ 2h xd) dra oss hem och äta tacos, sen vad som händer ikväll är det ingen som vet. Vet inte vad jag ska skriva så avrundar här men vi hörs :)
 
 :P
gammal bild, har lite bildbrist :P
 

Kommentarer
Postat av: erica

Jag är eeevigt tacksam! Säg vad jag kan göra i gentjänst och jag gör det på momangen! TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK! :D<3

2013-08-24 | 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0