hälsa

Permalink Kategori: Vardag
hej på er!
jag sitter sjukt mätt och dunkar musik efter att ha ätit fläskfile med avocadogegga, nyttiga muffins samt frukt.
Jag nämnde ju att jag skulle baka nyttiga muffins idag och smaken var... mindre god. Men jag ska finslipa lite på receptet så kan jag dela med mig av det sen! :) Ska prova att baka energi/proteinbars imorgon också så kanske lägger upp det också i veckan haha.
 
Iaf, jag & Erica hade ett av våra mer organiserade pass idag. Först körde vi 1 minut rak planka, 1 minut sidoplanka på varje sida (omg känns överallt förutom i magen xd), sedan shakesitups som jag fortfarande inte vet vad det heter i 1 minut x3, blev runt 95/minut och både jag och Erica blev helt illamående haha. Sedan situps på pilatesboll i 2 minuter, blev runt 50st totalt, rekomenderar alla att göra situps på pilatesboll för det tar på helt andra ställen samtidigt som det är tungt i de raka magmusklerna. Omg träningsfreak. Iaf, sedan körde vi shakesitups & situps på pilatesboll igen = illamående & sedan rygglyft både på marken & sedan på de där ställningarna eller vad man nu ska kalla dem. Sedan åkte vi till Alby & gick 4km, vi hade tänkt gå längre men det vart kallt och började regna så vi åkte hem haha. Och sedan dess har jag suttit vid datorn, bakat de där jäkla muffinsarna, gjort eget jordnötssmör samt ätit som jag sa då. Och nu tänkte jag kolla på film innan jag går och lägger mig! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0