Dag 8

Permalink Kategori: Vardag
Dag 8 - Det här är jag beroende utav
(hur kan det vara så svårt att komma ihåg att göra dessa dagar?)

 
1. My phone. Det har lätt tagit bort datorn från min beroendelista. Allt finns ju i mobilen, man behöver liksom knappt sitta vid datorn längre. Allt socialt, kamera, "redigeringsprogram", blogga (det är dock skönare att göra från datorn men ibland oftast är jag lat haha), spel, internet.. Allt finns i telefonen juu
2. Internet. No explanation (stavning( needed.
3. Musik. Är det bara jag som typ saknar musik om jag inte lyssnat på en dag?
4. The Vampire Diaries. Skulle dock säga att det var värre förut då jag kunde ligga 8 timmar i sträck och kolla, men alltså jag ägnar tvd minst några tankar varje dag.
5. Mina vänner. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dem faktiskt. 
6. Hästar & stallet. Hur töntigt det än låter så är det det (upprepat ord -.-) som jag älskar att göra och när man kommer till stallet så släpper man alla problem, alla är liksom glada & trevliga, det är sjukt mysigt och jag har varit där varje vecka i 9 år, 18 terminer, jag är 100% trygg där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0