Dag 5

Permalink Kategori: Vardag
Dag 5 - Hur vill du att ditt liv ska vara om 10 år.
 
Eh haha, where to begin. Jag vill ha en fin (inte fin som i dyr utan fin som i jag trivs i) lägenhet som jag inrett mestadels själv och jag vill vara på rätt väg för att nå mitt drömjobb - vd för något kul, just nu för ett bilföretag men det kan ju ändras. Jag vill ha en pojkvän som bor med mig men absolut inga barn än. Jag vill ha en fin bil och självklart körkort. Jag vill ha rest massor och bott utomlands ett år, gärna USA. Jag vill ha chillat runt i världen ett bra tag utan några måsten. Jag vill ha skapat mig massor med fina minnen. Jag vill hålla på mycket med hästar. Jag vill ha gjort de tatueringar jag vill ha. Jag vill att allt ska vara bra & att jag ska vara lycklig. Spontant vill jag ha träffat Ian Somerhalder & alla i tvd men det spelar ingen roll om det har hänt om 10 år, bara det händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0