Dag 3

Permalink Kategori: Vardag
Dag 3 - Hur du var förra året,bild på dig
Oj, jag skulle säga att jag var typ som jag är nu. Lite sämre själförtroende då bara samt att jag var omognare då (säger dock inte att jag är "mogen", usch fult, nu heller då men aa). Förra året var jag också mycket mer ointresserad av killar eller vad man nu ska säga, trivdes liksom bra som singel vilket jag iofs gör nu också men nu känner jag att det vore mysigt med en pojkvän också! :) Förra året var mitt hästintresse helt annorlunda också, jag red mest för att det var kul, inte mer än det. Nu är det verkligen TAGGA TISDAAAAG haha! :)
"fin" bild på mig för faktiskt nästan precis ett år sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0