jag är imponerad!

Permalink Kategori: Tips
han som filmade det här, fyfan vad bra han är!! seriöst kolla hela, ljuset, skärpan, alltiiing! Kolla hela, fett värt !
Han får gärna komma och lära mig? :D tro det eller ej, men han filmar inte med proffskamera. han har en canon 550d (& 5 olika objektiv varav minst ett som kostar 20000:- då men ändå xd) & han redigerar i samma program som jag gör! fatta hur långt man kommer bara man har kunskap! OMFG LÄÄR MIG

Förövrigt bestämde jag mig just för att sakarias var ett väldigt coolt namn!

//// jag ska lära mig både volta & filma, brb


Kommentarer
Postat av: Anonym

börja på cheer leading du lär dig iaf några volter då ;)

2012-09-20 | 15:33:34
Postat av: Anonym

Hej på Er,

här kommer en inbjudan om att delta i en "TryOut" till Tyresögymnastikens nya satsning, CHEERLEADNING. Vi hoppas att detta kan vara ett alternativ att fundera på, istället för truppgymnastik. Hjärtligt välkomna på fredag!

INFINITY ALLSTARS CHEER

Det har startats en ny cheerleadingförening i Stockholm - Infinity Allstars Cheer, som tillhör Tyresögymnastiken. Cheerleadingsektionen har startats upp av några som tidigare gått i Twisters Cheer Elite. Läs mer om IAC här under:

Nu ska Tyresögymnastiken äntligen bredda sin prestigefulla verksamhet - senast 5:a i truppgymnastik i samarbete med SOL på SM - med cheerleading. Infinity Allstars Cheer är en cheerleadingsektion som kommer att stå för träningsglädje, målmedvetenhet och lagkänsla. Under första året satsar vi på bra lagsammanhållning och rolig träning. Vi kommer till en början att träna tillsammans två pass i veckan i nybyggda Dalhallen med tillgång till många redskap och trampoliner. Målet är a tt under detta pilotår medverka på diverse uppvisningar och matcher.

Alla från 12år, oavsett tidigare erfarenhet, är välkomna att komma på tryout/pröva på den 21/9 kl. mellan 17.30 - ca. 20.30 i Dalhallen, Tyresö. Buss 873 gå av Lummergången och följ skyltar mot Dalskolan. Även buss 872 och kliv av vid Tyresö Gymnasium. Ytterligare vägbeskrivning på Tyresögymnastikens hemsida. Där börjar vi med en introduktion och sedan prövar på de olika momenten.
Vill du som aktiv få möjlighet att utvecklas både utanför och på träningsmattan med kost, personligt inriktad träning och grym lagkänsla? Är du gammal gymnast som saknar känslan av lagsport? Tveka inte, kom förbi och testa! Vi söker även dig som är intresserad av att bli tränare hos oss.

Frågor/föranmälan:
[email protected]

Mvh,
Emelie (blockansvarig), Felicia, Cornelia och Michaela

2012-09-20 | 15:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0