hola!

Permalink Kategori: Vardag
tjoba, sorry för dålig bloggning men somsagt, appen funkar nt och jag gick mopedskola mellan 16-20 igår så hann tyvärr inte blogga, men kanske var lika bra det för nu har ni kommenterat duktigt på mitt inlägg under ;) ↓
 
Vad har hänt idag då? friidrottsdag, skiitkul, fast ne. Gick dit med tron att jag åtminstone var lite bra och återvände hem med självförtroendet i botten. Gick till stallet, såg fram emot bizzeee, fick lamas, gick mindre bra :b Meeen jag är glad ändå och har just läst ut mopedboken & gjort alla frågorna till den gång nummer 1. Har en känsla av att det kommer blir några gånger till.. xdd nu väntar iaf en dusch och sedan skall jag sova (:


kände att en hestbild passade in. ska även passa på & säga jag var något otroligt jätteful i åldern 6-13 så mobba mig inte. har åtminstone blivit liiiiiiiite bättre xd men musse var söt iaf, rip  ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättesöt ju! :D

2012-09-12 | 06:49:49
Postat av: Saga

Nej vad söta ni var! :)

2012-09-12 | 16:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0