den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Permalink Kategori: Bloggdesign
!!
skulle just sätta in den design jag gjort, när jag kände ba nej. jag är inte ens själv nöjd varför ska jag ha den då?
& sen ba kom kreativiteten flygande till mig, så nu har jag pillat med den sedan typ fyra och efter vissa motgångar (stora motgångar!) har jag färger jag älskar, en början på en header jag älskar & en uunderbar layout jag redan är typ kär i. Lär fortsätta jobba med denna typ imorgon, för faaan vad roligt det är när man blir nöjd! Så får vi hoppas att ni tycker detsamma sen när den är klar!
Men nu ska jag & min kreativitet ta en paus för att se på någon annans kreativitet - pretty little liars.
förörvrigt, min bas basade just ner sig från fönsterbrädet. HAHAHAHHAHA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0