Wondering

Permalink Kategori: Vardag

Jag funderar lite på detta fenomen som kallas uppdatering.. Vad är en bra uppdatering som är rimlig? Och hur hinner alla storbloggare uppdatera sin blogg 37529283 gånger per dag?

Själv uppdaterar jag ju vanligtvis 2-3 gånger om dagen, i helgen har jag ju uppdaterat som ett as men det gör ingenting för nu har jag massor med blogginspo känner jag :D dock så vet jag inte hur jag ska hinna? För det är ju mucho roligare att ha välskrivna inlägg från daton än massa mobilupdates hela tiden, som jag gör nu heh x) eller det säga är väl kanske en blandning? Men huuur ska jag hinna skriva massa inlägg på datorn? För det är ju absolut roligast om inläggen kommer utspridda och inte bombade 5 inlägg på en timme liksom.. Kanske att jag skulle börja använda tidsinställda inlägg mer?

Kvällsfunderingar! Nu blir det sova (: god natt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0