Tunnelbanshelvete x)

Permalink Kategori: Vardag

Har precis slutat frän min PRAO och jag är precis på väg hem , och jag var just på väg att gå av på fel station (läs: jag klev av, insåg att jag var på fel och sprang på som en yr höna igen). Jag tycker att vissa tunnelbanestationer är skitsvåra att komma ihåg! Jag glömmer ALLTID bort att skanstull ens existerar och enligt mina beräkningar kommer odenplan före rådmansgatan (om man åker från gullmarsplan). Dessutom är färdriktningarna (hagätra, Hässelby strand osv) helt stört konstiga och jag har satt mig på tunnelbanor som går åt fel håll 6284619379238 gånger.

Jag funderar på om detta har å göra med att jag inte har något lokalsinne? O.ô


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja och skogskyrkogården är damma sak som strandkyrkogården ;)

2012-11-08 | 08:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0