the awkward moment

Permalink Kategori: Musik
when you realize the song you've been singing out loud isn't a song you shouldn't sing out loud...Har tydligen gått runt och sjungit om fittor som blir uppätna.. YÄÄ HAHA.. har sjungit en egen verision av "i guess that cunt getting eaten", nämligen "i guess they can't get an ethan.." (låter likadant så jag hoppas jag inte råkat sjunga den för någon pervers engelsktalande människa) som försvar!

Haha anledningen till att jag googlade texten var att jag undrade vad fan det betydde haha? Och så var ethan inte ett ord och så var jag tvungen att googla vad dom sa och oups haha. Jävla pervers låt? Jag skyller på att människan pratar så snabbt så man inte hör vad hon säger!
 

Kommentarer
Postat av: Fötter

Trodde att du sjöng "guess i can't get BENEATH THEM

2012-11-09 | 23:36:37
Postat av: Anonym

they can't*

2012-11-09 | 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0