Svar från frågestunden!

Permalink Kategori: Lär känna mig

Hur många timmar har du levt?
Svar: Jag har ingen aning faktiskt haha!


Snowboard eller skidor?
Svar: Snowboard


Vad är det bästa du vet för:
Ätbart? haha alltsåå.. Jag tror det får bli typ kött med guacemole (stavning?) & klyftpotatis! :p eller tacos!
Ämne i Skolan? Matte tror jag , hehe
Tid på dygnet? Beror helt på vilken dag det är och om det är vardag/helg osv
Hemsida? MIN EGEN BLOGG ♥♥♥♥
Skämt? alltså.. ingen aning haha xd
Färg? Just nu gillar jag grönt :D
Veckodag? Lördag
Land?  Hade en väldigt trevlig vistelse i Montenegro, så Montenegro :p


Vad gör du om du inte är på någon aktivitet, pluggar/är i skolan eller använder någon teknik (dator, tv, mobil, fotar etc)? 
Svar: Oftast är jag väl med en kompis haha.. Annars är det datorn som gäller mina vänner ;)


Är denna frågan bra?
Svar: Den är jättebra! ♥


Vilket alternativ är rätt?
Svar:
Då kom han och hjälpte han
Då kom han och hjälpte honom?


Vad tycker du om reklam?
Svar: jag avskyr reklam, oftast :p


Vilken är den bästa pringles-smaken?
svar: sourcream & onion :b


Är du redo? ähuum, antar det :p
Det är ganska många frågor, är du mentalt utvilad för att svara på dessa? nä :c
Då kör vi, är du med? japp
Hur lång är du? 174 cm
hur många ridläger har du vart på? 2/3 på vendelsö & 2 på aftonsol
hur många medryttarhästar har du haft? Vad hette den / dom? Jag har haft två, eller det blev aldrig riktigt medryttarhästar, men Miss Bond & Ganti
vad är ditt favoritgodis? Choklad
vilken är din favoritlåt? 



vilken är din riktiga hårfärg? Den färg jag har nu, brunt
vad är ditt "favorit" ämne i skolan? Matte :)
Haflinger vs dartmoor? haflinger
Rosa eller blåa nagellack? Rosa ♥
blåa eller gula billyktor? blåa är snyggast :'3
vad är din favorithobby förutom ridning? eh.. haha xd hålla på med bloggdesign kanske?
vilken är din favorit glass? b&j cookie dough
hur många hästplancer har du i ditt rum? 1 uppsatt
vad är det bästa du vet? när allt känns bra
vad är din favorit mat? igen, kött med guacaklsdhasmåle hur det nu stavas & klyftpotatis
vad är det värsta du vet med ridning? när det går dåligt och man vet att man själv är orsaken
vad är din favoritfärg? grönt, igen
vad är din favorittidning? läser inte tidningar xd
vad är din favoritbok? Tre sekunder
vad är din favoritfilm? Jag gillade Ted hahaha .. xd & step up!


vad är din favorit ras? Har ingen favoritras
favorit fotbollsspelare? öh
chips/popcorn? chips 
Vem är din favoritartist? omar linx ;)


Business/Jonathan? Business
dator/tv? Se på tv på datorn ;D


Kollar du din epost? :
Svar: Min mobil plingar till varje gång jag får mail så aa :p


Hur många tänder har du? :
Svar: ô.o


Vad händer? :
Svar: FÖTTER BROR


 Iphone/Ipad
Dressyr/Hoppning
Katt/hund
Aldrig mer få vara utomhus/Aldrig mer få vara inomhus
Tisdag/Onsdag
Hästen på mackan/Hästen i hagen
Fanta/Cola
Te/Varm Obooooy
Vara i skolan 9-2/Jobba i stallet 8-4
Popcorn/Ostbågar
Kanin/Hamster
Mammut/Elefant


Tycker du om ditt skratt? naaaaah
Kan du stå på händer? lite ostabilt bara haha
Har du någon tavla i ditt rum? 2 st , på shippobooy <3
har du bra gehör? Jag är inte riktigt säker på va gehör är? xd
Om du måste välja tar du täcke eller kudde? 
täcke

Har du brutid ngt? nope
skulle du villja kunna SE fram i tiden eller RESA bakåti tiden? jag skulle inte vilja kunna göra något! :) jag är nöjd med att det som har hänt har hänt och att man aldrig vet vad som kommer näst
Vad skulle du villja kunna/vara bra på? jag skulle gärna kunna sjunga!
villken är din bästa egenskap?  jag har typ inga bra egenskaper haha :p nej men jag vet inte ärligt
villken är din sämsta? jag bryr mig så mycket om allt och alla och framförallt om vad folk tycker om mig
Om man ska ära pasta med lax, vad ska man ha till, ketchup eller gräddfil? gräddfil :p
vara blind eller döv? döv
Vet du åt villket hålla alla lamplnappar i ditt hur är åt när de är när lammpan är släkt? ne haha, ta det lugnt när du skriver :p
är grös gränt? gräs är ganska grönt med grös vet jag inte ;)
är hallwoeen snrat? nä c;
läste du inte fel ppå frågan över? fel vet jag inte?  men du har skrivit fel c;
har du lätt för att se hur gammla folk är? nä, jag ser inte sånt alls faktiskt xd
har du blivir riktigt rädd någon gång? berätta? alltså jag var LIVRÄDD när vi var och klättrade och jag stod sista steget från att nå toppen, kunde inte släppa någonstans men ville så gärna nå toppen. När jag tillslut släppte kanten för att nå toppen var jag riktigt, riktigt rädd haha...


Vart ska du praoa?
Svar: Jag praoade på BSP Marketing! (en event & sponsringsfirma)


Vilken linje vill du gå på gymnasiet? :))
Svar: Jag vill gå Värmdös tekniklinje :)


hur har du kommit på att busshållplats heter bussholmsplatsen?
Svar: (a)


kan du räkna upp och ner?
Svar: kan jag säkert xd fattar inte riktigt x)


vilken färg har din tandborste?
Svar: den är rosa ;)


favorit radiokanal?
Svar: NRJJJJJJJJJ


 russin eller plommon?
Svar: mest random frågan hittils .. xd russin!


prutta högt men luktfritt i klassrummet eller fisa tyst men hemsk lukt i klassrummet??
Svar: fisa tyst tror jag haha? xD


favorit smiley?
Svar: c: i "skrivspråk" & t(-.-t) annars haha !
har du helst 9 fingrar eller 9 tår?
Svar: 9 tår haha :P eftersom man inte visar sina fötter så ofta liksom :p

mobil eller moppe?
Svar: Jag vet inte haha! Mobilen är ju awesome för att man kan prata med folk (no shit sherlock).. Men det är avsevärt mycket roligare att ha en moped än att ha en mobil O.ò Dock får jag väl säga mobil så att folk inte tror att jag är störd ;)
tecknet @ eller &?
Svar: Tecknet &
antal "pojkvänner" du haft? alltså hur många gånger har du varit tsm med ngn?
Svar: 0 (:

Vilka sorts killar gillar du? Typ långa (iaf längre än mig), snälla, humor (min humor heh), inte vara sådär överdrivet pjåskande & skriva "jag älskar dig mer och mer för varje sekund som går, en sekund utan dig är som en livstid för mig osv" på facebook varje dag osv.. sånt är bara äckligt,  utan mer som en bästa kompis fast man har tagit det till en ny level.. liksom xd och sedan gäärna brunhårig hehe (a) & killar med glimten i blicken ni vet? jsagduasfklds för sånna killar! ♥ förörivgt skulle jag kunna leva med damon från tvd eller tyler från step up ;)
Magmuskler eller armmuskler? Båda eller inget :p
Vem kysste du senast? ;) nej men haha :p
Korthåriga eller långhåriga killar? kort
Favorithårfärg på killar? brun!
Gillar du någon just nu? nä, haha jag har förlorat förmågan att bli kär tror jag.. xd
Har du strulat med någon, isf med hur många? nej det har jag inte :)

vad är din dagliga statstik?
Svar: öh haha pinsamt att skriva ut när alla andra i denna värld har miljader+ men 17-25 typ xd
Tre killar i tv-serier som får dig att dregla? ;)
Svar: Damon Salvatore (Tvd, Ian Somerhalder irl), Tyler Lockwood (Tvd, Michael Trevino irl) & Jason DiLaurentid (pll, Drew Van Acker irl)(Han är jason nummer 2, han byts ju ut) ;)

Om du absolut var tvungen att välja... Krossa någon annans hjärta eller få ditt eget hjärta krossat? 
älskar din design! Kram
Svar: Beror ju på haha.. men om det var mitt beslut att gå skilda vägar skulle jag krossa den andras haha, annars mitt eget :P för jag heelar ganska snabbt ;) tack! ♥

Är du oskuld?
Svar: Standard fråga, ja det är jag :p Jag för att du är min beundrare, du är säkert lite cool du med ;)
Är jag bäst? Efter mig :3
Jag är väl din bästis? Isa.. jaa haha ;p
Om du fick en önskan vad skulle du göra? Önska 1000 önskningar till
Mig / Erika
Häst/ponny
Sommar/Vinter
Pengar/Kläder
Bajsa/Kissa (alltså isa snälla.. xd)
Panetoz/skrillex
Lol/twilight
breaking dawn 1/breaking dawn 2 (jag har blivit anti-twilight så att..)
sjuk/ont i ryggen
blogg/fb
Vänner/pojkvän
fb/twitter
tvd/gossip girl
 
Det var alla frågor haha!
Kaaaos det blev! Ni var inte direkt hjälpsamma i den där omröstningen då det blev 50/50 så jag tog inlägg.. då jag själv uppskattar det mer för man kan hoppa att läsa/lyssna på dom frågor man tycker är ointressanta :P
Tack för alla frågor! ♥ Kom ihåg att om ni undrar något är det bara att slänga iväg en kommentar! (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0