nu film sen sova

Permalink Kategori: Vardag
har inte haft någon inspiration till att blogga idag alls :) 
Meen, ingen sörjer över det så let's gå vidare :)
var i skolan som vanligt, sedan åkte jag, erica och erika till haninge centrum. Tittade lite på julklappar där och köpte en liten julklapp till mig själv, hehe xd eller det var en mini-klapp, för jag har en fet present till mig själv på ingång, hehe xd
det jag köpte var iallafall ett sånt där busskortfodralgrej som jag har mitt körkort och mitt busskort i. Slipper nu det där röda fodralet som är typ hur sönder som helst eftersom dom inte gör nya sådana längre.. :(
I alla fall, från akademibokhandeln (vad nu den bokaffären i haninge heter) & den kostade 39 små söta kronor :D
:)
Hörs sen eller imorgon, you will see ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0