my mother no longer got a phone

Permalink Kategori: Vardag
äckliga horungar till ficktjuvar, skaffa er ett vettigt jobb och låt folk som har ett liv vara ._.
 
Meen för att istället berätta om något kul så har min dag varit himla trevligt även fast jag vart trött.. Haha sov ingenting när Malin var här (avskyr när folk envisas med att snarka) & så jobbade jag 6-11.30 igår :p
Haha, jag somnade skitdjupt mellan snoozningarna, för att citera mig själv “Jag brukar bara halvsova och hata livet för att jag måste gå upp, men imorse somnade jag om, djupt, på 8 minuter..” tur att vi har studiedag imorgon!
 
Påtal om studiedag, jag måste studera.. Men jag pallar inte påriktigt..
Påtal om ingenting, när kommer nästa ppl-avsnitt?
Påtal om serier, har ni tips på någon ny serie jag kan följa? Skicka dom med tankekraft eller något till mig ELLER surprisa mig med en kommentar, puss & tack på förhand, xoxo gossips girl!
Påtal om trött, låt mig sova innan detta inlägg spårar totalr
Påtal om sova, jag måste plugga , äta och massa mer först .___.
..
skitful hahahahhahahaha xd men bjuder på den :D
PUSS & KRAM, vi hörs senare.
eller skojade bara
xoxo gossip girl
;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Om 50 dagar kommer det ett nytt PLL avsnitt! :D

2012-11-19 | 18:12:31
Postat av: Felicia

Verkar som att du redan börjat kolla på Gossip Girl! Annars hade jag tipsat om den, haha! ;)

Svar: hehe xd
ssiren.blogg.se

2012-11-19 | 19:29:49
URL: http://sohappytogether.blogg.se
Postat av: Anonym

-90210 (!)
-friends (!)
-one tree hill
-the hills
-awkward
-sex and the city (!)

2012-11-19 | 23:12:12
Postat av: Anonym

- how i met your mother (!)

2012-11-19 | 23:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0