Le stable

Permalink Kategori: Vardag

Sitter hungrig, stressad och kall efter att ha först ridit och sen glott på när Erica ridit och nu vill jag verkligen hem! Måste plugga, måste äta, måsta sova, och ytterligare en gång måste plugga för det måste jag göra mest :p

Ridningen idag gick.. Bra :p hade inte timmy så det gick faktiskt nästan bra, men mina ben är jävla spaghetti-ben som gungar fram och tillbaka? Skitjobbigt haha.. (Vi hoppade kan jag tala om oxå). Duktig som jag är har jag börjat rida med mobilen omkringskumpandes i min ficka under lektionen bara för att kunna fota mina lektionshäst åt er, så enjoy! ;3

Bild på Ronaldo and moi and bild på Ronaldo en mörk, regnig kväll i november aka. ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0