gymnasiemässan

Permalink Kategori: Vardag
tjobaaa
sorry för usel bloggning haha.. bara blev så xd
just nu tjillar jag med erika , ska dock snart dra hem för att äta, kinamat <3
sen ska jag antingen tillbaka till erika eller så gör jag något annat, är fett sugen på att göra om min bloggdesign men det gör jag bara om erika dissar mig <//3
 
Idag vaknade jag upp hos Hanna och efter sex timmars sömn så var det jävligt trögt att gå upp för att dra till gymnasiemässan. På gymnasiemässan ändrade jag mig från att gå teknik på värmdö till natur-natur på värmdö, så nu blir det kötta som fan för att höja mig med typ 30 poäng.. Wää pallar inte xd Men det går nog bra, jag har några c:n att höja och sen så är jag asnära A i svenska och jag har goda A-chanser i typ alla ämnen.. Så det känns bra att veta att det åtminstone inte är så stora steg utan bara att i de flesta ämnen "ta i" lite mer.. :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar en design från dig? :)

2012-11-24 | 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0