Godnatt fellas!

Permalink Kategori: Vardag
Är fett trött, har ont i huvudet, ansiktet & typ växtvärk (?) xD så jag tänker sova nu så hörs vi imorgon och så får vi hoppas att jag mår bättre då jag ska jobba i stallet och allting :s
Haha åh vad otaggad jag blev på livet just!
Men jag ska i alla fall säga att middagen var jättetrevligt & skitgod och sällskapet var också himla trevligt.
& Erika ritade en skiitfin bild som jag tyvärr inte tänkte på att fota men den var aasfin, ska be henne skicka en bild! :)
Men ja, ska somsagt sova nu men här får ni två bilder på hur det var just när jag skulle ta bild till detta inlägg:

This is how i actully feel right now ↑
Men det kändes så dysterst så vi langar ett fakesmajl här haha ↓
någon som känner igen sig? ;)
Haha aja, godnatt everibadi !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0