en hiss & en diss

Permalink Kategori: Hiss & Diss
nu blir det två hiss & diss ganska nära på vararanda, men dessa tankar har i princip uppfyllt min dag såaatt:
Börjar med det dåliga:
Douglas Booth är INTE snygg?! Han är inte ens nära "supermegajättesnygg" utan han ser liksom okej ut, om ens det? Han ser alldeles för kvinnlig ut för min smak och denna hysteri omkring honom får mig typ illamående :s Haha okej inte så illa, men jisses. EVERYBODY CALM DOWN. Vill ni ha snygg kille ska ni se på tvd eller pretty little liars? Inte LOL ._.
 
Det bra:
Dessa byxor.. Jisses! Bara ge mig, shit vad snygga dom äär. & jag fick en tröja från min prao idag (kan visa sedan, fick jättemycket :D♥) som skulle passa perfeekt till dessa byxor och de uppfyller mitt krav på att matcha minst tre plagg jag har hemma.. Jag skulle gääärna vilja att dessa blir nästa köp jag gör men vi får se! :)

8) tänk med en enkel vit topp och gärna boots, men eftersom jag inte har det svarta converse? Ge miiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0