flygfylleri

Permalink Kategori: Vardag
mitt nya favoritord, haha.. om man säger det vet man att något gick JÄVLIGT snett haha.
aja, idag har jag vart med erika, vi har.. gjort ingenting, eller jo vi har ätit pizza haha xd och kollat på fast and furios. Tycker faktiskt att dom är asbra, även fast man märker att det är lite "killfilm". Snacka om att zzzzzooma in på tjejernas rövar, haha. Aja, paul är snygg iaf ♥
Yes, har faktiskt inte gjort så mycket mer, skolan självklart. Betsämde mig för att vara lite naturlig idag och självförtroendet på botten innan jag ens hunnit gå ut ur dörren, haha xd jaja, kändes freesh iaf :D

bjuder på den, tagen för typ 3 sek sedan så detta är alltså dagens kvällsform!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0