samma knas samma tjafs varje dag

Permalink Kategori: Vardag

jag ber om ursäkt för ingen update, men ni ska veta hur jkdsgafshfdvhgs sur jag blir på internet just nu! Det dyker hela tiden & verkar inte kunna simma (höhöhö).. Men iaf.
Nu ska jag se lite film med min familj, Bandidooooos. Helt ok film, sett den några gånger eftersom filmutbudet är lite risigt just nu.

Som ni hör är tillvaron lite minde bra just nu så vi hörs imorgon med förhoppningar om en bättre tillvaro :b

(kan även säga att jag har fotat g-r-y-m-m-a bilder som jag blev supernöjd med sosm kommer upp såfort jag har photoshop igen!)

Why so small? Men aja, internet börjar ge tecken på att det dyker snart så publicerar nu. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0