Hiss & Diss

Permalink Kategori: Hiss & Diss
HISSAR:
» Nya blogg.se!
» Fyller år om 5 dagar :D
» När man lyckas med att få riktigt bra bilder eller blir riktigt nöjd med typ en design.
» Sommaren 2012
» Mitt schampoo & balsam! Det är såntdär volymshampoo & balsam & det funkar! :D
» Att ett paket med 5 ringar & 1 armband är beställt & kommer till mig i veckan ♥ på rea, sparade 218 kronor på att beställa under deras summersale :D
 
DISSAR:
» Människor som turnar out att vara någon helt annan än man trodde.
» Inlägg som tar hundra år att skriva xd typ det här :o
» Att jag är helt värdelös på att leta! Trodde att hela min neccesär var borta, letade igenom hela huset hundra gånger, hittade inte grejorna och köpte nya. Sedan, 1 vecka senare kommer mamma in i mitt rum och flyttar på lite kläder så ligger grejerna där -.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0