lista

Permalink Kategori: Vardag

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja

Har du några nyårslöften?
eh, typ inte xd glömmer mina nyårslöften typ direkt så palla :b

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
naaah då hade jag blivit orolig

Vilka länder besökte du?
England, Italien, Kroatien, Montenegro & Finland, Åland samt ingenmansland ;) 

Vad önskar du att du gjort mindre?
ingen aning xd

Bästa minnet från 2012?
Montenegro, Italien, Nåtö-veckan med Malin, London, sommaren i övrigt

Bästa köpet?
min moppe :D & min kamera, samt att jag gjorde min mobil rosa ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
moppen

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Malin ♥♥♥♥♥♥♥♥ nej men, när jag klarade mitt körkort, mina resor & mina vänner ♥



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare

 Favoritprogram på TV?
♥ vampire diaries ♥ pretty little liars ♥

Är det något du saknar 2012 som du vill ha år 2013?
jag saknar dansen ! så den ska jag börja på igen 2013 ifall det var det frågan syftade på x)

 Vad ser du mest framemot med år 2013?
sommaren, min och malins eventuella chicago-tvd-resa :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0