Jullov!

Permalink Kategori: Vardag
Hej bloggen, och sorry för dålig uppdatering hehe!
 
Nu har jag iallafall jullov, vilket är, som ni alla förstår, helt underbart. Är ganska nöjd med mina betyg också så det är ju ett plus! Är sur för att jag sänkte mig i matten men jag har höjt mig i geografi och historia så det är ju bra. Slutade iallafall på 295 poäng vilket jag är nöjd med! Nu är det bara kötta som fan nästa termin så ska det nog gå bra de här :) 
Nu blir det iallafall äta något så får vi se vad jag gör sedan, har 3 designer att göra så antar att jag måste sätta mig med dom.
bild från sommarlovet, minns hur taggad jag var haha! jag har ett bra jullov planerat så vi får hoppas att det blir bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0