Hälsningar från Åland !

Permalink Kategori: Vardag
Eftersom Stella är för lat för att blogga, så fick jag blogga på hennes blogg, och jag som inte ens bloggar på min egen blogg just nu x] Men jag slänger in något här så får hon ivf ett inlägg idag ! 
 
Eftersom jag sitter här och Stella sitter där någonstans så tänkte jag berätta om 14 juni 2008 :3 
Jag och min familj satte och åt lunch eller något på en pizzeria i stan, var någon timme kvar innan jag skulle på ridläger till Aftonsol.Vi satt och pratade om allt möjligt då mamma hörde att mamma vid bordet brevid sa "Jaha Stella, nu kommer vi inte se dig på 6 dagar" Eftersom min mamma är skitdålig på att hålla käft så frågade hon "Ursäkta, men ska hon på ridläger till Stall Aftonsol?" Så babblade Stellas mamma och min mamma vidare medan jag babblade på med min bror och åt min pizza. 
När klockan vart 4 samlades vi i cafét i ridhuset. När ridläraren satt och pratade sa pappa åt mig att jag skulle gå fram och prata med Stella då och kolla om vi kunde dela stuga eller sovhus eller whatever, först tvekade jag lite. Efter något om och men tog jag mig otroligt nog mod åt mig och gick fram och frågade och gick tillbaka till min familj. Föräldrarna for hem och kvar blev vi där, vi bekantade oss med varandra och sen poff blev vi bff's :3 Ända sen den dagen har vi otroligt nog hållit kontakten med varandra vilket är ganska otroligt ! ;)

Nu ska jag ta friheten å gå i duschen för att sedan sova, Godnatt alla ni som blev intresserade ! :D
Ni kan få en gammal bild på mig ! ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0