God Morgon!

Permalink Kategori: Vardag
Jag älskar jullov :love:
Haha iallafall, dagens planer är att sitta och glo ut genom fönstret för att se när posten kommer, dom har ett paket till mig (julafton redan nu hihihihihihihihi) men jag vet inte riktigt när posten kan tänkas komma så jag glor ut genom fönstret och håller ett vakande öga på vägen så länge. 
Sedan ska jag och Erika fixa deras header osv då deras blogg är, om jag ska sådär jobbigt ärlig, lite skev just nu haha xd
Så det är dagens planer! Sedan ska jag försöka fixa designskola del 1 också! :) Bizy gurl here! nej men att hehe, nu ska jag återgå till att vänta på mitt paket.
catch y'all later! (säger man så? o.o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0