Designskola

Permalink Kategori: Bloggdesign
Nu tänkte jag göra en liten "designskola" till alla intresserade! Men frågan är vad ni vill veta? :) Ska jag gå igenom grunder såsom hur man ändrar färger, typsnitt osv eller ska jag gå lite "djupare" och visa hur man gör tex boxar (exempel, kolla menyn), mouseover (exempel, inte så tydligt exempel men kolla hennes meny, håll musen över tex. facebook-ikonen och så ser du att den ändras när du håller musen över, det är mouseover!), slideshow i headern utan att behöva animera (exempel, headern)
 

NI KAN RÖSTA PÅ FLERA!
Tack på förhand :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har röstat men snälla börja från grunden! Skulle underlätta en hel del! :)

2012-12-19 | 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0