business

Permalink Kategori: Vardag
hej på er! :)
Kom ""just"" hem från stallet, har väl chillat hemma 45 minuter eller något sånt. 
Kom på igår vid kvart över två att det var ridning idag, osäker på tiden dock så ställde klockan på 8 för att ringa och se när det var. Fick det svaret att det var vid klockan två så det var ju skönt att kunna sova fyra timmar till haha. Men det gick iaf bra att rida! Fick Business och jag tycker han är kul att rida, han är svår (enligt mig) men liksom inte omöjlig.. :p 
Iaf så i slutet av lektionen hade Vivi försökt få mig att fatta hur man får en mer djup form, fattade ingenting så hon släppte mig men jag vart då sur som fan på mig själv för att jag inte fattade.. så tog några varv på volten och allt gick igenom.. gjorde mitt pass haha! Var inte ens många steg. 10st kanske men det räckte gott för mig :D
Känner att jag skriver som en kratta just nu så vi avslutar här så hörs vi senare! :3
(jag tycker också om mina kloningsskillz , hehe)

Kommentarer
Postat av: Kim

Juste!! Fan också, vi hade ju inte samma dag men jag har missat det va? x)) :'( <3

Svar: haha ja de har du xd
ssiren.blogg.se

2012-12-23 | 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0