did you know?

Permalink Kategori: Lär känna mig
- Jag sitter snett på stolen vilket gör att när jag gör designer & vill ha, till exempel, en text i mitten, så blir det skitsvårt. "Men sätt dig rakt på stolen då" tänker ni då, men grejen är att det blir typ mindfuck när man sätter sig rakt så då blir det fan värre.. xd

- Om det är någonting jag avskyr (inte hatar, hatar är ett starkt ord XDXDDDD det var kul) så är det när bloggare bara har en kategori, "allmänt". skitjobbigt om man letar efter tex inspiration till en outfit & så måste man leta igenom arkivet (vilket tar 100 år) för att hitta ist för att bara klicka på typ en kategori döpt "outfits"

- Jag tycker att de två ovanstående punkterna blev ganska långa Ô.o

- Jag vet typ alltid vad jag vill. Eller oftare än många andra iaf.

- Jag kan ibland vara lite svårövertalad (jag är dock alltid övertalningsbar om man säger rätt saker :c) men när jag väl är påväg dit bangar jag aldrig!

- Jag är en äkta gör-först-tänk-sedan-människa. Men jag trivs så faktiskt, börjar man tänka innan man gör saker kommer man bara på massa orsaker till att inte göra vad man vill göra.
 
- Jag lever efter yolo! Jag älskar den människan som kom på det, skit i att alla andra använder det, det rymmer så jäävla mycket. Typ fånga dagen, var dig själv, lev livet, våga prova nya saker, allt!

- Det spelar ingen roll för mig om jag har pojkvän eller inte, förut ville jag abolsut inte ha ngt förhållande men nu så spelar det ingen roll, bara det är någon som är hyffsat lik mig, inte någon himla hemmasittare utan jag vill fortfarande vara ute & sånt (: sedan ngn som kan vara en bästa vän, fast man tar det till en ny level liksoom, ska inte skriva värsta bibeln här men nu vet ni det xD

väldigt charmig & fantasifull bild på mig & malin. eller vad man nu sak säga, fotade mig själv i malins glasögon O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0