sorry for party rockiing

Permalink Kategori: Vardag
sorry för dålig bloggning, försökte blogga på bussen men det gick självklart inte & sedan glömde jag.. xD haha aja, igår var det prao, sista dagen.. gick bra, fick sluta 14.20 :D sedan mötte jag upp Isa och vi gick runt lite på stan och sedan hem till henne. Vi fixade middag, glodde på tv, snackade och smälte nutella som vi doppade annanas i.. Det var gott! :D haha aja, sedan idag (sov där) så vaknade vi, åt american pancakes till frukost och drog sedan ut på stan för att leta efter en frisör som var öppen med dropin. hittade ingen, vi vaknade lite vääl sent haha.. sen åkte jag hem :> har inte gjort ett skit sedan jag kom hem, men det har vart skönt.
random bild, haha xd
lägger upp ett inlägg strax med min nyaa.. vadå? ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0