shoegasm

Permalink Kategori: Vardag
åh, tror att jag har hittat min konfirmationsklänning. Och vill så gärna ha ett par JC-skor till dom. Men det är så jäkla knöligt + dyrt när jag har två storlekar på fötterna.. och jag är fortfarande väldigt mycket längre än alla andra.. Så sitter och letar runt lite, har hittat ett par snygga have2have som liknar på JC, men klacken ser kilometerhög ut :/ i-landsproblem! skulle vilja hitta några skor med typ 8-9cm klack. skulle vara perfekt! :D

skulle vilja ha dessa till konfan! haha passande va? xD
Nej men mina konfaklänning är assöt, och jag håller med kissie på den fronten, söt + tuff = aaassnyyggt!

Kommentarer
Postat av: Malin Mattsson

Ska köpa dom där underbarisarna imorgon <3 :D

2012-05-14 | 20:45:20
URL: http://mattssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0