Ny blogg igen!

Permalink Kategori: Vardag
Sorry för dessa eviga bloggbyten, men nu har jag bestämt mig för att nu ska jag stanna här. Det är kul att blogga två, absolut, och det finns många fördelar, tex. uppdateringen blir ofta mycket bättre. Men samtidigt finns det nackdelar, ofta säger man massa saker, som aldrig händer sedan. Därför tog jag nu beslutet att börja blogga själv, göra allt jag velat osv.

Tror nog att alla vet vem jag är, men jag heter då Stella, är 14 år. Rider 1,5 gånger per vecka (1 gång varje vecka och 1 gång varannan = 1,5 gång), går på dance extreme 1 gång. Askuligt faktiskt! Andra intressen jag har är träning, fota, bloggdesign. Detta är även vad ni kommer få läsa om på bloggen, plus massor med annat!
gillar bilden ♥ får härliga vibbar av den, haha tagen i somras, nivet på en av dom där bästa dagarna på sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0