Nödiga/onödiga fakta om mig

Permalink Kategori: Lär känna mig
1. Jag prioriterar jättdåligt! Även fast jag vet att jag har ton med läxor att göra hittar jag på något annat.
2. Jag är sjukt självkritisk, men jag tycker det är bra. Om något går att göra bättre, ska det göras bättre!
3. Jag tappar min iphone 24/7.. illa!
4. Jag har otroligt lätt för skolan. Har inte problem i något ämne, får B eller A på nästan varje prov. har bara fått D en gång och aldrig E eller F. Stolt!
5. Jag pluggar aldrig, hehe.
6. Jag kan inte minnas när jag grät för att jag var ledsen senast. Dock gråter jag väldigt lätt när jag är arg.
7. Jag går på toa 24/7 när jag har tråkigt o.o
8. Påtal om toa, jag har som vana (ovana! -.-) att gå på toa det sista jag gör innan jag går och lägger mig. Problemet är att det kan sluta med att jag går på toa typ 50 gånger innan jag går och lägger mig om jag tex. dricker ngt efter att jag gått på toa för sista gången, måste jag gå på toa igen.. haha asrandom men så äre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0