barberajni

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
såg att jag inte bloggat om ridningen igår, så det gör jag nu :D
gick braa !
Hade Barberini på kadrilj haha, det var milt sagt spännande! Red dessutom i par med Ronaldo, som är rädd för barbie, så det gjorde saken ännu mer spännande! xD men det gick som sagt bra, han blev lite spänd & sur men det gick över om man drev framåt och sysselsatte honom, så jag satt och drev 24/7, vilket var bra för då hängde vi med bättre också. yesyes. Vi red lite olika vägar och så i par och i slutet en awesome grej som jag inte riktigt kan förklara så det får ni leva utan haha :b
bild lånad från http://vendelsoridskola.se ! skulle verkligen behöva fota lite egna hestbilder snart! :3
bloggar mer strax !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0