alltså seriöst

Permalink Kategori: Träning
hatar att blogg.se-appen bara fungerar typ var femte gång? och aldrig någon annanstans än i skolan eller när jag ligger i min säng :c

aja, det jag försökte mobilblogga om var i alla fall att jag har varit på dans nu, gick bra med jag har superont i min fot? har haft det sen igår morse.. måste ha gjort något misslyckat karatemove eftersom jag vaknade med det xD aja :p vi dansar till en blandning av en jävla massa låtar, men det är blandat, först ngn okänd, sedan one (i wanna know your name) - swedish house mafia, sedan party rock anthem med lmfao, sedan någon okänd igen, men det liknar lite på en låt som var med i bredbandbolagets reklam förut :p
träningsoutfit:
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0